מלון גולדן קראון, הינו מלון בנצרת שוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה. המלון ממוקם בקרבתם של האתרים החשובים ביותר בעיר נצרת ומשמש כבסיס טוב ליציאה לטיולים ולביקורים באתרים ההיסטוריים של הגליל וצפון הארץ.
במלון חדרים גדולים ומרווחים המאפשרים אירוח לזוגות ולמשפחות, החדרים מצוידים בטלוויזיות,LCD מיני ברים, ערכות להכנת שתייה חמה וכספות.
בריכת השחייה רחבת ידיים ומפנקת, ג'קוזי ובריכת ילדים, סאונות רטובות ויבשות וחדרי טיפול המאפשרים שלל פינוקים. אולם כושר חדיש ומערכת חוגים עדכנית. כל אלה מהווים מכלול מושלם המטפח את תרבות הספורט והפנאי לכל המשפחה.
מרכז אירועים בנצרת הנמצא בתוך המלון ידוע ומוכר בכל רחבי הארץ, המרכז כולל 7 אולמות בסדרי גודל משתנים והיכולים להכיל עד 1000 איש, לרבות שטחי תצוגה ופעילות תוכן לכנסים מקומיים ובינלאומיים. צוות האירועים המיומן יוודא שהאירועים יהיו מושלמים.
לובי המלון יפהפה ומאפשר ישיבה שקטה ורגועה אל מול הנוף הקסום המשמר את צביון המקום והמיקום המיוחד של העיר נצרת.
בחדר האוכל ייהנו האורחים מחווית אירוח קסומה ומפנקת שילוב בין מסורת המזרח לחדשנות המערב, ניחוחות, טעמים וצבעים, חווית כל החושים.
מלון גולדן קראון נצרת מציע חופשה ייחודית המשלבת את היוקרה שבמלון והקסם של העיר העתיקה של נצרת, סמטאות השוק הצבעוני והססגוני ואתרי התיירות המוכרים בעולם כולו.

מבצעים בנצרת

גולש יקר, לצערנו אין מבצעים רלוונטיים.
ניתן לחפש חדרים זמינים באמצעות מנוע החיפוש אשר בראש הדף.

חדרי המלון

מחלקת הפקת אירועים מנוסה ויצירתית לסיוע בתכנון הכינוס והתפריט

ספא ספורט וספא

• ספא
• בריכת שחייה תחת כיפת השמים (בקיץ)
• מועדון כושר ובריאות מצויד ומאובזר
• חוג פילאטיס ואירוביקה
• מועדון ילדים (הפעלה, פעילות ומשחקים) - "הנסיך הקטן"

restaurant מסעדות

שולחן המלכים
שולחן מלכים המגיש 3 ארוחות ביום: מזנון בסגנון ישראלי המשלב את הטעמים והתוצרת המקומית של העיר נצרת ועמק יזרעאל
בשפע של מעדנים ותבלינים טריים ועשירים לארוחות בוקר, ומזנונים מגוונים לארוחות צהריים וערב.

טרקלין
המלכה טרקלין סלוני המציע מעדנים טריים מדי יום, כולל בר קפה, מגוון משקאות, כריכים, ארוחות קלות לצהריים וערב, מאפים משובחים
ועוגות. פינות עסקיות לישיבה לאנשי עסקים ולארוח.

ארועים וכנסים

מגוון אפשרויות לקיום אירועים בלתי נשכחים: אירועים עסקיים, ישיבות, כנסים וקונגרסים, אירועים פרטיים: חתונות, מסיבות אירוסין, בר/בת מצווה, בריתות ושמחות משפחתיות
אולם "המלך וויליאם " בכניסה למרכז הקונגרסים, מול הנוף המרהיב נמצא אולם "וויליאם" המאפשר אירועים עד 150 מוזמנים וקבלת פנים עד 250 מוזמנים ,ובנוסף רחבה צמודה לאולם.
אולם הנשפים "המלך לואי" - לחוגגים בענק אירועים בישיבה סביב שולחנות עד 500 מוזמנים . קוקטיילים, קבלות פנים ומסיבות ריקודים עד 1000 מוזמנים.
את אולם לואי ניתן לפצל לשני אולמות משנה בסדרי גודל זהים.
אולם "המלך הנרי " המקום לאירועים אינטימיים עד 70 מוזמנים בישיבה סביב שולחנות, ובנוסף טרקלין שבכניסה לאולמות - מול הנוף המרהיב של עמק יזרעאל - ניתן לקיים קבלות פנים, קוקטיילים, קפה ועוגה עד 150 מוזמנים.
אולם "המלך ארתור " האולם המושלם לאירוע משפחתי קטן, עד 100 מוזמנים בישיבה סביב שולחנות.
אולם " ג'ורג' " אולם אינטימי לכ – 50 מוזמנים. אולם וטרקלין עסקים המותאם למגזר העסקי מכיל עד 25 איש, כולל מסכיLCD ,מחשבים ועזרים טכניים נדרשים ובנוסף פינת כיבודים.

אולם "המלך וויליאם"
בכניסה למרכז הקונגרסים, מול הנוף המרהיב נמצא אולם "וויליאם" המאפשר אירועים עד 150 מוזמנים וקבלת פנים עד 250 מוזמנים. בימים בהם מזג האוויר מאפשר, ניתן לערוך בטרסה הצמודה לאולם, אירועים עד 100 מוזמנים.

אולם הנשפים "המלך לואי" - לחוגגים בענק
אירועים בישיבה סביב שולחנות עד 500 מוזמנים. קוקטיילים, קבלות פנים ומסיבות ריקודים עד 1000 מוזמנים.

אולם "המלך הנרי"

אולם "המלך ארתור"
האולם המושלם לאירוע משפחתי קטן, עד 100 מוזמנים בישיבה סביב שולחנות.

בריכת המלון
בעונת הקיץ: אירועי גן, קבלות פנים וחתונות עד 400 מוזמנים. מסיבות עד 700 מוזמנים.

גלריה

מיקום ומפה

בית המלון נמצא ליד הר הקפיצה בנצרת, בשעריה הדרומיים של העיר.
כתובתנו :רח׳ 2015 נצרת.

דרכי הגעה :
ממרכז הארץ: מגיעים לעפולה דרך ודי ערה (כביש 65 ממחלף קיסריה או מכביש 6 , או מבית שאן).
מעפולה: כביש 60 צפונה, לכיוון נצרת. ממש לפני העליות, במחלף איכסאל תפנו שמאלה ('נצרת דרום', לפי השילוט) בסוף העליות, כאשר מתגלים מולכם בתיה הראשוניים של העיר, תיקחו את הפנייה הראשונה ימינה ומיד ימינה עד לכניסה של המלון. אם במחלף איסכסל פניתם ימינה (,נצרת – נצרת עילית, לפי השילוט), אחרי המנהרה תגיעו לרמזור מרכזי. פנו שמאלה (כיוון מגדל העמק, לפי השילוט) וברמזור השני גם שמאלה (לכיוון הר הקפיצה לפי השילוט). המשיכו ישר כל הזמן ובסוף העלייה יתגלה המלון בצד ימין שלכם.
אם במחלף איכסאל פניתם שמאלה דרך הכביש הישן (נצרת דרום, לפי שילוט) בסוף העליות, כאשר תראו את הבתים הראשונים של העיר, תיקחו את הפנייה הראשונה ימינה (יש שלט גם של תחנת דלק) ומיד ימינה עד לכניסה של המלון.
מזכרון יעקב: כביש 70 דרך יקנעם עד צומת השומרים. משם פונים ימינה (כביש 75 ) לכיוון נצרת.  אחרי יפיע מגיעים לצומת הפיקוד. פונים ימינה לכיוון עפולה (כביש 60 ) ולוקחים את הפנייה השנייה שמאלה (כ קילומטר אחד מהצומת) ומיד ימינה עד לכניסה של למלון.
מחיפה: כביש 4 עד לצ'ק פוסט. לוקחים את כביש  75 לכיוון נצרת ואחרי יפיע  מגיעים לצומת הפיקוד. פונים ימינה לכיוון עפולה (כביש 60 ) ולוקחים את הפנייה השנייה שמאלה (כקילומטר אחד מהצומת) ומיד ימינה עד לכניסה של למלון.
מצומת המוביל: לכיוון מגדל העמק (כביש מס' 75 ). אין צורך להיכנס למגדל העמק, ממשיכים ישר, לאחר שחוצים את כפר יפיע מגיעים לצומת הפיקוד. פונים ימינה לכיוון עפולה (כביש 60 ) ושוב את הפנייה השנייה שמאלה (כקילומטר מהצומת) ומיד ימינה עד לכניסה של למלון. למכירים את האזור, אפשר לעלות לנצרת עילית ולהגיע לצומת הפיקוד בסוף כביש עוקף נצרת.
מטבריה או מצומת גולני: כביש 70 לכיוון חיפה עד צומת בית רימון. פנים שמאלה וממשיכים ישר עד לצומת הפיקוד, אחרי שחוצים את נצרת צפונה-דרומה. ממשיכים ישר לכיוון עפולה (כביש 60 ) ולאחר כקילומטר מהצומת לוקחים את הפנייה השנייה שמאלה ומיד ימינה עד לכניסה של למלון. למכירים את האזור, אפשר לעלות לנצרת עילית ולהגיע לצומת הפיקוד בסוף כביש עוקף נצרת.

בתחבורה ציבורית

מירושלים:  מהתחנה המרכזית, קו 955 לנצרת עילית עוברת ליד המלון, ממש לפני הכניסה לעיר. יש מעט אוטובוסים ביום, כך שמוטב להגיע לעפולה עם קווים אחרים (למשל קו 962 לכיוון טבריה) ולהחליף אוטובוס בעפולה.
מתל אביב: קו 823 : יש לו תחנה ליד המלון. קוויים אחרים מגיעים עד נצרת או עד הקינין בנצרת עילית ומשם אפשר לקחת קו מקומי מספר 8עד למלון.
מחיפה: קוים 331 , 332 , ו-342 עד נצרת או עד נצרת עילית. מול הקניון בנצרת עילית או ברחוב הראשי של נצרת אפשר לקחת  קו אוטובוס פנימי מספר 8 עד מלון.
מטבריה:   קו 431 עד לקניון בנצרת עילית או עד לצומת הפיקוד ומשם קו מס' 8 עד למלון.

בית המלון לא אחראי על שינוי לוחות זמנים ומסלולי הקווים אשר עלולים להתרחש ללא ידיעתנו. לכן, מומלץ להתעדכן אצל חברות האוטובוסים, או באתר: www.otobusim.co.il

אטרקציות בנצרת

אטרקציות

העיר העתיקה נצרת, עמותת נצרת לתיירות, כנסיית הבשורה, השוק העתיק, הבאר של מרים, כנסיית סנט ג'וזף "הנגריה", הר הקפיצה, אתר בית הכנסת העתיק (מקום התפילה), כנסיות, מנזרים ומסגדים נחבאים, האתר הארכיאולוגי ציפורי,טבריה וים כנרת, הגנים הבהאיים - חיפה, עתיקות - בית שערים.